25994881_1647625715288274_5047282826389381858_nStichting Afterbeat is een stichting die zich inzet voor tieners en jongeren vanuit een christelijke basis. We organiseren regelmatig workshops en events, waarbij muziek een grote pijler is.

Door onze jarenlange ervaring zijn we in staat om planmatig een kerst of paasviering op te zetten in samenwerking met de school. We willen in alles wat we doen, graag rekening houden met de mogelijkheden die u als scholengemeenschap heeft. We komen u daarin graag tegemoet! Uiteraard vertellen wij de viering in bijbels perspectief gezien onze christelijke identiteit.

Stichting Afterbeat is een ANBI stichting zonder winstoogmerk en hierdoor kunnen wij financieel aantrekkelijke events neerzetten met professionele christelijke artiesten uit Nederland, Groot Brittanie & de Verenigde Staten. Een selectie van deze artiesten kunt u vinden op onze website.

Graag maken wij een afspraak om onze projecten mondeling toe te lichten. Voor meer informatie of een afspraak kan u ons contactformulier invullen of een mail sturen naar info@stichtingafterbeat.nl. Bellen mag ook met telefoonnummer:  06-14199650