Transform djs nieuw

Transform DJs

De Transform DJs uit de USA gebruiken EDM om het evangelie van Jezus te verspreiden. De DJs hebben Afterbeat mede gemaakt tot wat het nu is. Ze kwamen in 2013 op het idee om workshops op scholen te gaan doen, gevolgd door een show in de lokale club. Sinds het eerste optreden van de DJs in Veendam, zijn ze niet meer weg te denken als ambassadeurs van de stichting.

Afbeeldingsresultaat voor galactus jack

Galactus Jack

Galactus Jack is een DJ en dance producer uit Manchester Engeland en is werkzaam bij the Message Trust. Galactus Jack heeft enorm veel ervaring met het geven van workshops en (paas-/kerst)vieringen op scholen door heel Groot Brittanië. Sinds 2017 is er een samenwerking met The Message Trust waardoor de ervaring van o.a.  Galactus Jack steeds meer ingezet gaat worden tijdens onze feesten, workshops en vieringen op scholen.

SonarZone AfterbeatSonarZone

SonarZone is een DJ uit Schotland. Na zijn optreden in november 2015 was Tim Thomson (a.k.a. Sonar Zone) zo enthousiast dat hij het initiatief nam om Afterbeat naar Schotland te brengen. In augustus 2016 speelde hij in het voorprogramma van de Transform DJS tijdens het eerste Afterbeat evenement in Dunfermline, Schotland. Sindsdien is de samenwerking gezocht met The Message Trust om Afterbeat samen uit te bouwen in heel Schotland.

crossfya-ambasadeur-afterbeatCrossfya

Crossfya is een band uit Manchester. Met hun hiphop & dance muziek hebben ze al duizenden jongeren in Oost-Europa en Groot-Brittanië bereikt. In 2016 maakte Afterbeat kennis met Crossfya via Tim Cook, de bandleider van Crossfya, die een Engelse workshop gaf op het Ubbo Emmius College in Veendam.

Heeft u interesse in een project met onze ambassadeurs?

Stuur dan vrijblijvend een mail naar info@stichtingafterbeat.nl