img_3107Stichting Afterbeat is een christelijke stichting die in Oost Groningen samen met buitenlandse artiesten muzieklessen verzorgt in de vorm van workshops aan voornamelijk de brugklas en de 2e klas. Aan het eind van onze scholentour hebben we altijd een grote show in een plaatselijke discotheek.

Alle scholen in het voortgezet onderwijs uit de regio Oost Groningen hebben de mogelijkheid om gratis mee te doen aan Afterbeat Scholentour 2018. Afgelopen jaar waren we in het Alletta Jacobs, Winkler Prins, Dollard College, Magretha Hardenbergschool & het Ubbo Emmius in Veendam. We hopen dat uw school dit jaar ook mee wil doen met ons project.

Dit jaar hebben we een pop/rap band uit Engeland genaamd SoulBox die rap workshops kunnen verzorgen. Daarnaast hebben we hebben DJ Galactus Jack & de Transform DJs uit de Verenigde Staten die DJ workshops geven. Er bestaat een kans dat we nog extra artiesten uit gaan nodigen om alle de scholen te kunnen bedienen.
Voor meer informatie kunnen wij u een brochure opsturen. Vult u alstublieft uw gegevens in via het contactformulier en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.