Via Stichting Afterbeat is het mogelijk een spreker te boeken voor uw (jeugd)dienst, conferentie of andere samenkomsten. Stichting Afterbeat bied in samenwerking met The Message sprekers aan uit Groot Britannie en uiteraard uit Nederland. Voor een spreekbeurt vragen we een reiskosten vergoeding en een vrijwillige bijdrage. Tijdens de spreekbeurt is er aandacht voor Stichting Afterbeat & the Message Trust.

Ben Jack:

Ben Jack is ook wel bekend als DJ Galactus Jack maar is naast zijn werk als muzikant actief als evangelist en trainer van evangelisten binnen het Verenigd Koninkrijk en ver daarbuiten. Ben Jack weet met zijn spreekbeurten mensen in beweging te krijgen en wordt ervaren als bemoedigend, vol humor en  elke spreekbeurt raakt het hart van elk mens.

Ben Jack spreekt alleen in het Engels.

jonathan-burgess

Jonathan Burgess:

Jonathan Burgess is een van de oprichters van Transform (DJS) en werkt als Evangelist in de Verenigde Staten. Jonathan is actief in de Pro-Life beweging en was jarenlang actief als jeugdpastor in zijn eigen gemeente. Jonathans spreekt voornamelijk in Europa als tijdens de Europese tours die ze bijna jaarlijks hebben. Jonathan spreek voornamelijk over de droom die God in ieders hart heeft gelegd. Heb jij die droom al gevonden?

Jonathan spreekt alleen in het Engels.

alko-stoelAlko Stoel:

Alko Stoel is de oprichter van Stichting en werkt als consulent voor Stichting Afterbeat vanuit het Verenigd Koninkrijk namens The Message Trust. Alko en zijn vrouw Miriam zijn samen met hun gezin geëmigreerd om het concept van Afterbeat op te zetten in Schotland. Alko spreekt uiteraard Nederlands en probeert met zijn getuigenis mensen in beweging te krijgen in God’s Koninkrijk met zijn motto: “Don’t wait for the move of God, We are the Move of God”! (Stephen Furtick, Evidence).

tirza-de-vries

Tirza de Vries:

Tirza de Vries is voorzitter van Stichting Afterbeat. Tirza heeft een droom voor Noord Oost Friesland maar gaf deze bijna op nadat ze geprobeerd had verschillende evenementen op te zetten in Kollumerzwaag. Helaas sloegen deze evenementen niet echt aan. In 2017 besloot God toch Tirza’s droom te beantwoorden doordat we een enorme kerstviering mochten organiseren in Drachten waar meer dan 1500 leerlingen het evangelie mochten horen. Geef je droom dus nooit op! God’s ways are mysterious!

henk-noordhuis

Henk Noordhuis:

Henk Noordhuis is sinds 2017 actief als bestuurslid van Stichting Afterbeat en heeft de rol om de geestelijke lijn vast te houden binnen de stichting. Henk Noordhuis heeft theologie gestudeerd en is voorganger geweest bij De Ontmoeting in Veendam en was werkzaam als zorgpastor bij de VBG in Groningen. Henk is een fantastische motivator, coach, leraar en spreker die van hart tot hart spreekt.

miriam-stoelMiriam Stoel:

Miriam Stoel is de vrouw van Alko Stoel en werkt eveneens voor The Message in Schotland. Miriam spreekt voornamelijk over het onderwerp aanbidding waar haar hart ligt als worship leader in the Vine. Daarnaast spreekt Miriam graag voor jongeren over het onderwerp dat God je ziet. Hij zingt zelfs over jou!