Stichting Afterbeat is een stichting die zich inzet voor tieners en jongeren vanuit een christelijke basis. We organiseren regelmatig workshops en events, waarbij muziek een grote pijler is. Door onze jarenlange ervaring zijn we in staat om planmatig een event op te zetten dat geschikt is voor de doelgroep en waarbij ook het evangelie een prominente plaats krijgt.

Sinds enkele maanden hebben wij met hulp van de Evangelische Omroep de samenwerking gezocht met scholengemeenschappen om een bijdrage te leveren in bijvoorbeeld de vorm van jaarafsluitingen, kerstvieringen en schoolfeesten. Wellicht is uw school aan de aandacht ontglipt en staat u ook open voor een geweldige paas- of kerstviering door ons georganiseerd.  We willen in alles wat we doen, graag rekening houden met de mogelijkheden die u als scholengemeenschap heeft. We komen u daarin graag tegemoet! Aangezien onze visie zich sterk richt op evangelisatie onder tieners en jongeren en we daarin geen winstoogmerk hebben, denken wij financieel aantrekkelijke events neer te kunnen zetten met professionele artiesten uit o.a. Groot Brittanie & de Verenigde Staten.

Graag horen we van u als u vrijblijvend meer informatie wilt over de mogelijkheden.

Voor meer informatie over de stichting kan u ons contactformulier invullen of een mail sturen naar info@stichtingafterbeat.nl. Bellen mag ook met telefoonnummer:  085 – 30 100 92