Lieve vrienden, kennissen en familie,

Zoals jullie weten gaan wij Afterbeat opbouwen in Schotland in samenwerking met The Message Trust Schotland. Het is een droom voor ons om op een moderne manier via muziek en workshops op scholen de liefde van Jezus Christus te verkondigen. Ondanks onze verhuizing naar Schotland zal Alko minstens 1 dag in de week aan het werk blijven voor Stichting Afterbeat om ook in Nederland deze manier van evangelisatie voor te zetten.

Wij geloven dat geld in onze bediening niet het allerbelangrijkste is,  maar wel nodig is om ons gezin te onderhouden. Elke bediening is afhankelijk van Gods stem die spreekt door zijn Heilige Geest. Geeft u geheel vrijwillig en blijmoedig Рdus niet om een tegenprestatie, dwang van anderen of om uw eigen geweten gerust te stellen (2 Kor.9:7).

Wij willen vragen of jullie in eerste instantie willen bidden voor onze bediening voordat u overweegt om ons te ondersteunen. Wij hebben ontdekt dat gebed belangrijker is dan geld omdat het ons afhankelijk maakt van Hem.

Als u ons persoonlijk wil ondersteunen met een maandelijkse bijdrage of een gift dan ondersteunt nu niet alleen ons, maar ook het werk van Stichting Afterbeat. U kunt gemakkelijk hier met IDEAL betalen om ons werk te ondersteunen. Uiteraard is het ook mogelijk om zelf een (maandelijkse) bijdrage over te maken op Rabobank: reknr. NL 60 RABO 0158 5316 04 (BIC RABONL2U) t.n.v. Stichting Afterbeat Veendam o.v.v. Alko en Miriam.

Stichting Afterbeat is een ANBI gecertificeerde stichting dus al uw giften zijn belasting aftrekbaar.

Met vriendelijke groet,

Alko, Miriam, Joshua & Hannah Stoel