show Afterbeat VeendamElk jaar gaat Afterbeat in november de openbare scholen in om workshops te verzorgen aan tieners en jongeren in Veendam. Het gaat voornamelijk om muzieklessen, maar ook een Engelse les is een mogelijkheid. De artiest die de workshop verzorgt, deelt gratis kaarten uit voor een show in de lokale club. Daar verkondigen we het evangelie van Jezus Christus nadat de jongeren een fantastische show hebben gehad. Het vangnet is de lokale kerk die in samenwerking met Afterbeat jeugdleiders inzet tijdens het evenement.

In 2018 willen we uitbreiden naar Stadskanaal!  We willen met behulp van partners, ambassadeurs en artiesten, jongeren in Oost Groningen bereiken. Uw donatie zou daarom meer dan welkom zijn om het evangelie van Jezus Christus onder tieners en jongeren te verspreiden in onze regio!

Via acthope.com  kunt u een donatie doen om bij te dragen aan het doel om Afterbeat Stadskanaal te verwezenlijken!