Wij zijn Alko & Miriam Stoel en wij zijn betrokken bij Stichting Afterbeat sinds de oprichting in 2010. Samen met Afterbeat hebben we veel evenementen mogen organiseren, gecombineerd met sport en schoollessen.

Naast gebed zijn we dankbaar voor alle giften die gegeven worden door onze financiële partners. Het is een zegen om op deze manier samen te kunnen bouwen aan Gods Koninkrijk en het geeft ons meer mogelijkheden om meer te kunnen organiseren.

Als u nog geen partner bent, maar hier wel meer over wilt weten, zijn wij bereid bij u langs te komen als we in Nederland zijn of onze missie toe te lichten middels een telefoon/Skype gesprek. We komen graag met u in contact!

Klik op de afbeeldingen aan de rechterkant om ons te ondersteunen via iDeal

Uiteraard is het ook mogelijk om zelf een (maandelijkse) bijdrage over te maken op Rabobank: reknr. NL60RABO0158531604 (BIC RABONL2U) t.n.v. Stichting Afterbeat Veendam.